duminică, 16 septembrie 2012

Un nou an școlar...


Poate că nu sunt tocmai pregătită pentru începerea noului an școlar...

Sfârșitul vacanței de vară a fost plin 
de surprize neplăcute pentru mine... :(

Probleme de sănătate - operație apendicită, 
apoi nisip, pietricele, colică renală... :( . 

Cel mai trist eveniment a fost însă despărțirea de buna mea prietenă,
Știu că ei îi este mai bine acolo sus, 
unde nu mai are dureri în trupușor, 
dar mie îmi va fi mereu dor de ea... :(

Deși obosită, sper să îmi revin repede și să pot începe cu bine anul școlar...

VĂ  DORESC  TUTUROR  O  TOAMNĂ  PLINĂ  DE  SURPRIZE  PLĂCUTE!

13 gânduri...:

pandhora spunea...

bine ai revenit draga Sara...
hai,curaj...e greu sa pierzi pe cineva drag dar sunt sigura ca vei avea curaj sa te reintorci la viata ta de zi cu zi...acolo sus unde e ea o sa aiba grija sa-ti fie bine...
te imbratisez >:D<

Alina spunea...

Multa sanatate, Sara draga! Imi pare nespus de rau ca Alexandra nu mai este printre noi, insa sunt sigura cu va fi mereu cu tine; o vei purta in inima si in amintiri. Toate cele bune si mult succes in noul an scolar!

Unknown spunea...

trista într-adevar! mai rau decât sa fii bolnav, nu exista nimic pe Pamânt!
Sanatate multa si succes în noul an scolar!

PS: ca sa te inveselesti putin, ti-am pasat o leaspa, daca ai timp ;)

Mariana spunea...

Bine ai revenit, Sara!
Mi-ai lipsit, să ştii...mă bucur că eşti bine acum, îţi doresc sănătate!
Pentru că ai amintit-o pe Alexandra, vroiam de multă vreme să-ţi mulţumesc că mi-ai făcut-o cunoscută. Va rămâne şi în sufletul meu.
Te îmbrăţişez!

copilarim spunea...

Draga mea, iti doresc un nou an scolar plin de surprize placute si bucurie. Sa ai multa multa santatate, stim ca este nepretuita!
te imbratisez, cu drag
rux

Diana spunea...

Bine ai revenit, Sara!
Iti doresc sanatate! Multa-multa! Spor la invatatura sunt convinsa ca vei avea!
Succese! Si sa auzim vesti bune de la tine! :)
Cu drag,

Viata fericita alaturi de cei care iti sunt dragi!

Denisa spunea...

Nu ştiam de Alexandra, e într-adevăr o veste tristă. Însănătoşire grabnică, atât fizică, cât şi psihică. Mâine va fi mai bine, o să vezi.
Te îmbrăţişez cu drag!

adriana spunea...

Ma bucur sa vad o noua postare, semn ca esti mai bine acum. Te imbratisez si trimit un zambet pentru tine si o rugaciune pentru Alexandra.

Mirela spunea...

Multă sănătate și refacere rapidă, dragă Sara!
Un an școlar bun, cu reușite și succese!
Mii de îmbrățișări! :)

Anonim spunea...

Hello Sara! Totul ebine cand se termina cu bine asi zice în situatia ta! Cat despre pierderea suferita, cuvintele sunt de prisos.
Multa sanatate si hai sa te fac sa zambesti!
Cand eu eram operata de apendicita(aveam 10 ani), Neil Armstrong era primul om care ateriza pe luna, am vazut atunci la tv spitalului transmisia.
Iti dai seama ce mult timp e de atunci? :))

Alex spunea...

Îţi dorim numai bine, dragă Sara! Să fii sănătoasă şi puternică şi să ai un an şcolar cât mai bun. Ne pare tare rău pentru pierderea bunei tale prietene. Dumnezeu să o odihnească în pace!

CELLA spunea...

numai bine în noul an școlar
multă sănătate draga mea

Sara spunea...

Vă mulțumesc mult pentru gândurile frumoase și pentru urări!
Sper să fie un an școlar bun... Sănătoși să fim cu toții!
Gânduri bune vă trimit, cu drag!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...